«Побудова комунікації з військовими починається з поваги». Young Business Club започаткував серію семінарів з адаптації цивільних

Young Business Club завжди намагається говорити про важливе на широку аудиторію. Тому компанія започаткувала програму «Адаптація цивільних» як свій внесок у вирішення нагальної проблеми, що постала перед українцями – як правильно будувати комунікацію у нових реаліях. Днями відбувся перший семінар для команди і учасників клубу, організатори виклали його у відкритий доступ.

Нещодавній випадок з патронатною службою «Янголи Азову» продемонстрував, що криза – це вікно можливостей для тих, хто готовий активно працювати над помилками. Менеджмент YBC наразі розробляє програму юридичної підтримки військових у вирішенні бюрократичних та правових проблем. Ключовою ж метою є трансформація поведінки цивільних у комунікаціях із бійцями. Адже, як зазначив Президент клубу Андрій Остапчук, виявилось, що не всі за замовчуванням розуміють, як коректно себе поводити у новій реальності:

«Ми маємо вирішити цю проблему на своєму локальному рівні. І своїм прикладом показати не лише те, як себе категорично не можна вести, а як краще поводитись в таких ситуаціях, ми робимо свій внесок у сталий розвиток суспільства».

Спікерка семінару, практикуюча психологиня та експертка з психологічної реабілітації військових, Олеся Борисова, розповіла про зміни, які відбуваються у людини на фронті, складності її адаптації до «мирного» життя та чорні маркери у комунікації, які спричиняють дискомфорт чи біль для військових:

«Стан поваги та вдячності дуже правильний, але щоб прийти до нього, треба провести чималу внутрішню роботу. Психологічна стійкість та зрілість виявляється в тому, щоб дивитись на правду і витримувати її, бути готовими до зустрічі з такими людьми, до всіх їх реакцій».

Між цивільними та військовими формується ціннісний розрив. Якщо в тилу люди продовжують турбуватись про буденні речі, кар’єру, саморозвиток, дозвілля, то для бійців головне – зберегти життя, своє та побратимів. Бойовий досвід завдає значних змін навіть на біологічному рівні. Тому військові відчувають перевантаження на органи чуттів, коли перебувають у людних місцях. Для спілкування з ними краще обирати тихі локації, де видно вікна, виходи і ніхто не сидить за спиною бійця – так йому буде спокійніше. Окрему увагу треба приділяти своїм словам.

«Люди відновляться. Але їм необхідний час та екологічне середовище. Вони під нас не підлаштуються – у них просто не вистачає на це ресурсу», — говорить психологиня.

Вже 17 листопада YBC планує провести наступний семінар. Його темою стане «Емпатія та активне слухання при спілкуванні з військовими. Як регулювати власний емоційний стан». До кінця місяця в Клубі проведуть три заходи в рамках програми «Адаптація цивільних».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *