Києву не довелось переходити на ручний режим вимкнення вуличного освітлення через збої в роботі мобільних операторів.
Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва і заступник голови КМДА Петро Оленич.
“Завдяки незалежній міській резервній лінії зв’язку і технології LoRaWAN ми оперативно реагуємо на зміни та оптимізуємо роботу освітлення в реальному часі. Навіть за відсутності основного каналу зв’язку”, – зазначив Оленич.
Навіть за повної відсутності зв’язку з диспетчерською, контролери продовжують забезпечувати автономне автоматичне управління потужністю ліхтарів міста на лініях електропередачі.
Завдяки цьому Київ заощаджує понад 50% електроенергії на освітленні вулиць.
Зазначимо, що у 2022 році Київ побудував міську опорну мережу для впровадження технології LoRaWAN. Особливістю технології є надійність передачі даних і відстань, на яку може бути передана інформація (5-15 км). Одна базова станція може обслуговувати більше тисячі пристроїв.
▶ На YouTube-каналі ТСН можна переглянути за цим посиланням відео: Компенсації абонентам “Київстар”! Кому вірити і коли з'явиться зв'язок? Заява президента компанії
Кібератака на “Київстар”
Ввечері 13 грудня “Київстар” почав відновлювати роботу по всій Україні. В компанії обіцяють, що після повного відновлення Мережі підготують компенсації всім абонентам і корпоративним клієнтам, які не могли скористатися сервісами компанії.
Зранку 12 грудня в роботі “Київстару” стався масштабний збій. На проблеми почали скаржитися користувачі мобільного оператора. Відомо, що масштабний технічний збій стався через “потужну хакерську атаку”.
Російська хакерська група зізналася в атаці на “Київстар”. У ЗМІ повідомлялося про групу хакерів “Солнцепек”. СБУ підтвердило, що атаку здійснило одне з російських угруповань.