Саме тому мережа мультимаркетів «Аврора» реалізувала благодійну ініціативу під назвою «Країна рідних сердець». Її основною метою стала допомога дітям, які лікуються в опіковому відділенні центру «Незламні». Це відділення потребує ремонту, адже воно не має належних умов для лікування діток з тяжкими опіками. Тому такі пацієнти вимушені лікуватися за кордоном, далеко від близьких.
У рамках цієї акції клієнти мультимаркетів у різних містах і містечках України купували символічні наліпки з героями Джойками та словами підтримки за ціною всього 2 грн (за кожні 80 грн у чеку або купівлю товарів партнерів). Також наліпки можна було придбати за звичайною ціною — 10 грн.
З кожної наліпки за 2 грн — 1 гривня перераховувалася на відновлення дитячого опікового відділення центру «Незламні». З наліпок за 10 грн на благодійність йшло 9 грн.
Акція тривала протягом майже трьох місяців, і за цей час клієнтам мережі вдалося зібрати 2 182 379 грн. «Аврора» також доєдналася до збору, додавши до зібраної суми ще 2 817 621 грн. Загалом опіковий центр отримав рівно 5 млн грн, які були такі потрібні для ремонту.
Також клієнти підписували наліпки та клеїли їх на серця-постери, що були у кожному магазині. З цих постерів «Аврора» зробила одне велике серце, яке передано у дитяче опікове відділення, щоб підтримати маленьких пацієнтів.
Сьогодні улюблені бренди мають не тільки задовольняти своїх споживачів, а й підтримувати суспільство, на ділі підтверджувати ті цінності, які вони транслюють. Благодійні ініціативи «Аврори» доводять це на практиці та є прикладом для інших. І головне — допомагають об’єднувати людей довкола добрих справ.