Продаж старих авто та допис з лайкою: подробиці гучного скандалу з “Укрпоштою”

В “Укрпошті” пояснили свій допис-відповідь на платформі Х (Twitter) на різку критику продажу старих авто через Prozorro.

Ветеран і директор з маркетингу “Укрпошти” Максим Колесніков у коментарі “Бабелю” сказав, що лайлива відповідь була ситуативним маркетингом. Компанія готова вибачатися в разі “факапів”, але не в цьому випадку.

“У Twitter (Х) люди матюкають інших і думають, що це норма. Але ми не “вʼяла риба”, яка має приймати будь-які закиди. Самі ми нікого не лаємо. І я не розумію, чому людей це так чіпляє? Вони хотіли, щоб ми сказали: «Так, ми **бнуті». Вибачте, такого не буде. У нас є позиція: там де ми праві – ми праві”, – сказав Колесніков.

Він додав, що найгіршою реакцією для “Укрпошти” в цьому разі було б сховатися та почати перепрошувати. Колесніков вважає: у будь-якої компанії має бути гідність. Вона може відповісти жорстко, і це нормально.

Нагадаємо, “Укрпошта” розпродає свій транспорт. Це легкові машини, вантажні, причепи, трактори – загалом на “Прозорро” виставили 531 одиницю. Транспорт, який хочуть продати, або старий, або після аварії, і їздити вже не може.

У Х (Twitter) це викликало бурхливу критику з лайкою – користувачі питали, чому компанія не може передати їх на потреби армії. Генеральний директор АТ “Укрпошта” Ігор Смілянський пояснив, що продажу майна через Prozorro вимагає закон, а в Х “Укрпошта” відповіла більш лаконічно і грубо.

Читайте провідні новини дня:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *