Гарячі лінії Монобанку, ПриватБанку та інших: куди телефонувати за потреби

Перед дзвінком на гарячу лінію: що потрібно знати

Перш ніж телефонувати на гарячу лінію, переконайтеся, що номер телефону дійсно належить банку. Часто шахраї поширюють у Мережі свої номери, видаючи їх за гарячі лінії популярних банків України, щоб дізнатися інформацію про банківські картки. Справжній номер завжди можна подивитися на задньому боці пластикової картки. Такі номери починаються з цифр: 0800…

Під час дзвінка запам'ятайте час, коли ви його здійснювали, а також прізвище та ім'я оператора. Ця інформація може знадобитися, якщо вирішуватимете спірні ситуації.

ПриватБанк: гаряча лінія

  • номер для підтримки клієнтів та вирішення проблем із банкоматами й терміналами (цілодобово, з мобільного — безкоштовно) — 3700;
  • підримка корпоративних клієнтів ПриватБанку (цілодобово) — 3700;
  • телефон для здійснення дзвінків з-за кордону — +38-073-716-11-31;
  • підтримка власників карток GOLD (цілодобово) — 0-800-504-707;
  • для зміни ПІН-коду картки — 0-800-500-804;
  • підтримка обслуговування POS-терміналів (цілодобово) — 0-800-500-030.

Гаряча лінія Ощадбанку

  • номер контакт-центру (цілодобово) — +38-044-363-01-33;
  • для запитань та скарг щодо обслуговування клієнтів (безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів на території України) — 0-800-210-800;
  • електронна пошта — [email protected];
  • пресслужба для представників ЗМІ — [email protected].

Монобанк: гаряча лінія

  • для будь-яких запитань та скарг (безкоштовно з українських номерів та по території України) — 0-800-205-205;
  • для клієнтів, які перебувають за кордоном — +38-044-237-20-60;
  • для спілкування з консультантом банку можна також використовувати месенджери — Facebook Messenger, Viber та Telegram.

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *