“Київстар” відновлює роботу по всій Україні: що треба зробити для увімкнення звʼязку

Увечері, 13 грудня, “Київстар” почав поступово відновлювати мобільний зв'язок по всій Україні.

Про це пише пресслужба компанії.

“О 18:00 наша команда розпочала включення голосового зв`язку по всій Україні”, – йдеться в повідомленні.

У компанії попередили, що відновлення послуг відбуватиметься поступово, тому до кінця дня ще можливі складнощі. У такому випадку “Київстар” рекомендує:

  • перезавантажити телефони;
  • відключити послугу VoLTE в налаштуваннях телефону.

“Наразі ми працюємо над відновленням передачі даних та SMS і сподіваємось, що вони також будуть доступні протягом доби. Після повного відновлення мережі, ми обіцяємо підготувати компенсації усім абонентам та корпоративним клієнтам, які не могли скористатись сервісами компанії”, – додали у “Київстар”.

Нагадаємо, 12 грудня в роботі одного з найбільших мобільних операторів України “Київстар” стався масштабний збій. Справу взялася розслідувати СБУ.

У компанії розповіли, чи постраждали персональні дані абонентів внаслідок хакерської атаки.

ТСН.ua зібрав усе, що відомо про проблеми в роботі “Київстару”.

Читайте також:

Підписуйтесь на наші канали у Telegram та Viber.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *