Як правильно прибирати в оселі: 12 помилок, яких потрібно уникати

Прибирання будинку або квартири потребує не лише часу, а й дисципліни. Під час процесу головне – не відкладати неприємну роботу та не залишати неприбраних місць.

Рідко хто любить займатися прибиранням оселі. Справа це одноманітна й нудна. Наводячи лад, багато хто поспішає зробити це якнайшвидше, як наслідок – залишається повно погано прибраних місць, непомитих і неприбраних. Однак можна зробити цю справу менш неприємною, якщо скласти план прибирання оселі, що значно спростить процес.

Експертки з чистоти Мелісса Поппінг та Алісія Соколовскі розповіли, які помилки є найпоширенішими під час прибирання, та порадили, як їх уникнути, щоб прибирання було ефективним.

Помилки, які часто роблять під час прибирання

  1. Не прибирають під меблями, де накопичується багато пилу. “Підтримка порядку в цих місцях не лише допоможе знизити загальну кількість пилу у вашому помешканні, а й запобігає алергії на навколишнє середовище, спричиненій пилом, лупою і пилком. Якщо меблі занадто великі, щоб їх можна було пересувати, розгляньте можливість використання пилососа або швабри з довшою ручкою, щоб охопити такий простір”, – зазначає експертка. 
  2. Багато хто починає прибирати знизу до верху, хоча це є помилкою. “Коли ви прибираєте зверху вниз, пил і сміття природним чином падають на нижні поверхні, що полегшує їхнє подальше прибирання. Отже, вам не доведеться повторно очищати нижні поверхні, і ви економите час та енергію. Ви також уникаєте ризику поширення пилу або бруду з нижніх поверхонь на вже очищені верхні”, – пояснила Соколовскі.

  3. Не перебирають і не сортують сміття. Зробіть сортування і викидання паперової продукції (пошти, рахунків, квитанцій тощо) регулярною частиною вашої процедури прибирання. “Відмова від звички накопичувати папери дасть вам змогу створити організованішу й ефективнішу систему управління вашими документами”.

  4. Використовують брудні губки, ганчірки та інші засоби для прибирання. Чищення брудними серветками не лише не є ефективним прибиранням, а й, навпаки, може сприяти поширенню бруду та мікробів. До того ж забруднені ганчірки можуть мати неприємний запах через скупчення бактерій.

  5. Використовують агресивні засоби для чищення в оселі, що може з часом пошкодити поверхні. Експерти рекомендують обирати натуральні засоби для чищення підлоги, меблів, побутової техніки та інших поверхонь, які не містять шкідливих хімікатів.

  6. Не читають описи засобів для прибирання. Навіть коли йдеться про натуральні мийні засоби, важливо читати інструкції, оскільки для певних поверхонь призначені ті чи інші засоби, застосування яких може призвести до їх псування. До того ж поєднувати певні засоби не можна одночасно з точки зору безпеки та ефективності.

  7. Неправильно використовують засоби для чищення. За словами Соколовскі, для різних поверхонь потрібні спеціальні засоби для чищення. Використання неправильного продукту може призвести до подряпин, зміни кольору або інших форм ушкодження поверхні. Кожний засіб для чищення призначений для боротьби з певними типами бруду, плям або забруднень.

  8. Використовують неправильні засоби для чищення, що може пошкодити поверхні вашої оселі. Це, по-перше, витратно, по-друге, може пошкодити поверхні й інструменти, які ви використовуєте.

  9. Неправильно зберігають засоби для чищення. Деякі засоби для чищення можуть бути небезпечними в разі їх неправильного зберігання. Правильно організоване зберігання до того ж полегшує пошук необхідних засобів для чищення й доступ до них.

  10. Залишають мокрі рушники зім'ятими. Замість того, щоб класти мокрі рушники до кошика, краще повісити їх там, де вони зможуть спочатку як слід висохнути. Вологі рушники не лише створюють неприємний аромат, а і стають поживним середовищем для цвілі.

  11. Не доводять прибирання до кінця. Не повністю прибраний будинок лише виснажить вас під час наступного генерального прибирання. Щоб цього не сталося, треба скласти детальний план прибирання. “Точно вирішіть, скільки часу ви хочете присвятити конкретному завданню. Встановіть таймер, відкладіть телефон і зосередьтеся лише на поточній справі. Ви будете здивовані, наскільки швидко ви переходитиме від завдання до завдання, залишаючи останнє повністю виконаним, перш ніж переходити до наступного”, – стверджує Поппінг.

  12. Відкладають прибирання. Натомість складіть графік прибирання, якого ви зможете дотримуватися, намітьте щоденні, щотижневі, щомісячні та сезонні завдання з наведення порядку.

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *